Feestje!! - Reisverslag uit Klijndijk, Nederland van Agnes Katoen - WaarBenJij.nu Feestje!! - Reisverslag uit Klijndijk, Nederland van Agnes Katoen - WaarBenJij.nu

Feestje!!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

21 September 2008 | Nederland, Klijndijk

Vandaag is het zondag..nog 3 dagen en we vertrekken naar Suriname! Heel spannend allemaal. Ik ga zometeen maar eens beginnen met mijn koffer in te pakken! Gelukkig liggen de meeste spullen al klaar en hoef ik ze alleen nog maar in te pakken.
Afgelopen vrijdag hebben we samen een afscheidsfeestje georganiseerd voor familie, vrienden en collega's. En gezellig dat het was! Hartstikke leuk dat zoveel mensen nog even langs zijn geweest en een feestje met ons hebben gevierd. Of nou ja, feest...niet iedereen is er natuurlijk even blij mee dat we weggaan. Maar een feestje was het eigenlijk wel!!!

  • 25 September 2008 - 06:51

    Evelyn:

    Heyhey!

    Als het goed is ben je nu in Suriname! Waar het waarschijnlijk tegen de 30 graden is, met zon zee en strand ;)

    Lucky you!

    Maar heb je een goede vlucht gehad?

    Veel plezier daaro aan bijna de andere kant van de wereld en geniet ervan! Want die drie maanden vliegen vast voorbij :)

    Liefs

  • 25 September 2008 - 09:30

    Anouk:

    Hé poppetjeeee
    Hoe is het daar in Suriname? De eerste indrukken enzo
    Heb je je stageplek al gezien en woon je in een leuk huisje???
    Ben erg benieuwd hoe je het daar zal hebben, vast errug leuk en volgens mij vliegt de tijd daar ook zo voorbij, dus geniet er van!!!
    Heel veel liefs vanuit het momenteel zonnige Nederland!
    Kusssssjeeeeee!!!!

  • 25 September 2008 - 09:31

    Anouk:

    P.s. Leuke fotoooooooo ;)
    Haha die foto's die je me gemaild had zijn ook errug leuk :D

  • 25 September 2008 - 11:52

    Ina:

    Hoi alles okee????
    Weet dat ik aan je denk..
    Knuffel en liefs van mij.

  • 25 September 2008 - 19:58

    Mama:

    Hoi meissie, zoals beloofd heb je nu meer ruimte om foto's te plaatsen, dus we zijn benieuwd. Volgens Gerwin moet je wel even de foto's anders benoemen, dan weten we ook wat het is. Liefs van ons uit Klijndijk en ook van opa en oma.

  • 26 September 2008 - 09:19

    Anouk:

    En en en en??
    Al kunnen slapen?? :)
    Zit nu op school, hebben ff 'werkoverleg' haha (kletsen dus)
    Hoe is het?? Al wat meer gezien van alles?? Al beetje gewend??
    Hopelijk gaat t goed!
    Spreek je

    Kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Klijndijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 December 2008

De kleine regentijd is begonnen...

03 December 2008

Op een onbewoond eiland...

24 November 2008

Bonjour!

16 November 2008

Culinaire dagen en strand

04 November 2008

Ik heb een tuintje in m'n hart...
Agnes

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 16446

Voorgaande reizen:

24 September 2008 - 25 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: